Registruotiems vartotojams
 
eTelemetrija
Apie eTelemetriją
eTelemetrija naujienos
Specializuotas skambučių centras
Kodėl tai įdomu?

   Aptarnavimo laikas 24/7 – klientų informacija priimama bet kuriuo paros metu. Skambučių centras gali priimti visus skambučius ar perimti užklausų registravimą po Jūsų biuro darbo valandų.

   Užduočių priskyrimas darbuotojui – įvykiai pagal nustatytas taisykles ar pranešimo pobūdį perduodami atsakingam darbuotojui, budintiems asmenims ar trečiosioms šalims.

   Tiksli informacija apie klientų poreikius ar problemas registruojami visi pranešimai, jie nepasimeta, nepatogūs „nepamirštami“. Integruojama informacija, gaunama telefonu, el.paštu ar SMS.

  Ataskaitų pateikimas – sutartu periodiškumu pateikiama informacija apie
registruotus įvykius ir jų būsenas. Jūs gaunate laike išdėstytą statistiką pagal klientus ar objektus, jų dažniausias užklausas ir problemas.

  Integracija, savitarna, užduočių valdymo sprendimai
visi įvykiai gali būti perduodami į Jūsų klientų aptarnavimui skirtą programinę įrangą. Jei tokios neturite, informaciją galite valdyti mūsų klientų duomenų valdymo sistemoje. Siūlome užduočių valdymo sprendimą – patogiai pateikti užduotis už biuro ribų dirbantiems darbuotojams išmaniuosiuose telefonuose ar planšetėse bei kontroliuoti užduočių atlikimą.