Nuo š.m. lapkričio 22d. „eSauga“ klientų patogumui pradės veikti nauja savitarnos sistemos galimybė. „AKTKC“ savitarnos svetainės skiltyje „Sutartys“ galėsite prisijungti prie „eSauga“ paslaugos ir:
- matyti dabartinę apsaugos sistemos būseną;
- peržiūrėti vartotojų veiksmų ir apsaugos sistemos būsenos pokyčių istoriją;
- registruoti meistro iškvietimą.
Naudotis apsaugos paslaugų savitarna gali „AKTKC“ savitarnoje užsiregistravę klientai, gaunantys paslaugų sąskaitas elektroniniu būdu. Visi klientai po sutarties pasirašymo su įmone arba pradėjus naudotis sąskaitų elektroniniu paštu gavimu, sutartyje nurodytu elektroninio pašto adresu el.sąskaitų gavimui gauna pranešimą registracijai.
Gautame pranešime apie naują sąskaitą ar pradelstą mokėjimą yra nuorodą į
http://savitarna.aktkc.lt
Naudotojo kodas - Jūsų įmonės kodas, asmens kodas arba unikalus ID. Naudotojo kodas nurodytas kiekviename, su mokėjimais susijusiame pranešime. Slaptažodis - Jūsų registracijos metu nurodytas slaptažodis.
Kviečiame išbandyti naująją savitarnos galimybę ir linkime visad jaustis saugiai!